Freitag, 16. Mai 2014

Portfolio

© th
So edz is endli soweit, ab heid hab ich, wies die ieberschrift scho vermuden lässd, a Portfolio.Vorkabbd habi des ja scho länger, obber wies hald so is, hadmer ka Zeid ...... dann dengd mer nemmer droh und so weider und so vod.
Ober edz habis endli gschaffd, naja wengsdens där Ohfang is gmachd. Is edz zwor nuni feddi ober so noch und noch kumma immer wider amol Fodos derzu.
Ich muß die ja, so noch und noch, alle umärbern, des hasd in der Gräß und von der Obdig obassn, das des alles schee gleich ausschaud. Des gehd hald ned auf amol des brauchd sei Zeid. Ich hob ober a ned so lang waddn wolln bisi alle fedich hob.
Do keender euch edz dann die Bildlie aaf an schloch ohschaua.


Achso zum Portfolio kummder wenner ohm in dera Navieleisdn (diregd under mein Logo), do schdeds gleich an 3.Schdell, auf "Pordfolio" drigd.
Und ned vergessn immer wider amol reischaue, es kumma immer widder Bildli däzu.


Des wors dan fi heid na soch'í edz sevus und mer sicht si th
© Text und Bild, sofern nicht anders angegeben, liegen beim jeweiligen Autor des Artikels.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Ihr Kommentar wird erst nach meiner Freigabe sichtbar.
Kommentare mit Links zu kommerziellen Seiten werden generell nicht veröffentlicht.
Leider kommt wieder vermehrt Spam, so das ich die Sicherheitsabfrage leider wieder aktivieren muß.
-----------------------